I am not a man of public relations - Δεν είμαι άνθρωπος των δημόσιων σχέσεων



Nikos Economopoulos started with a talent show but was able gradually to become one of the best, and perhaps the best, singer of his generation. 'Pure' singer presents his new CD and talking to the magazine "Tiletheatis" about his great love to the song and the collaborations he has done.

What is the brightest moment of your career?
"My collaboration with Giannis Parios. Hi is a great man. He is, in my opinion, the greatest Greek singer, his voice accompanies our lives for forty years. "
Have you said many "no" in your career?
"I've said enough 'no' to publicity -- it is not my job. I am not a man of public relations, the parties, I do not believe that we must look for any opportunity to promote your work."

( real.gr)

Ο Νίκος Οικονομόπουλος ξεκίνησε από ένα talent show κατάφερε όμως με αργά σταθερά βήματα να γίνει ένας από τους καλύτερους, ίσως ο καλύτερος, τραγουδιστής της γενιάς του. «Καθαρόαιμος» λαικός τραγουδιστής παρουσιάζει το νέο του CD και μιλάει στο περιοδικό «Τηλεθεατής» για τη μεγάλη του αγάπη το τραγούδι αλλά και τις συνεργασίες που έχει κάνει.

Ποια είναι η πιο φωτεινή στιγμή της καριέρας σου;
Η συνεργασία μου με τον Γιάννη Πάριο. Ο Γιάννης Πάριος είναι ένας σπουδαίος άνθρωπος. Είναι, κατά τη γνώμη μου, ο μεγαλύτερος Έλληνας τραγουδιστής, που η φωνή του συντροφεύει τις ζωές μας για σαράντα χρόνια».
Έχεις πει πολλά «όχι» στην καριέρα σου;
Έχω πει αρκετά «όχι» στη δημοσιότητα που δεν αφορά τη δουλειά μου. Δεν είμαι άνθρωπος των δημόσιων σχέσεων, των parties, δεν πιστεύω ότι πρέπει να φαίνεσαι παντού για να προωθήσεις τη δουλειά σου.
(real.gr)

Comments

Popular posts from this blog

Οδός Μοναξιάς - English translation

Nikos Oikonomopoulos (Νίκος Οικονομόπουλος)

Nikos Oikonomopoulos’ First Australian Tour is a Triumph